środa, 29 lipca 2015

Ogłoszenie

Witajcie kochani!
Jestem z jedną nowinką... zdajecie sobię sprawę, że ten blok na już rok?
Jego urodzinki były dokładnie 7 lipca... a ja do cholery (jaka ze mnie łajza) przegapiłam.
Nom... tak się to ma ze mną. Nie przywiązuję większej wagi do terminów ani dat. Żyję w swoim
własnym pokręconym i niezrozumiałym świecie. xd
Nom ale... chcę zrobić za niedługo... za dwa posty, chcę zrobić podsumowanie 1 części
pierwszego sezonu, że tak to nazwę.
To taka mała niespodzianka dla Was i trochę rozerwania i ujawnienia nieco rzeczy dla mnie.
Mam nadzieję, że poczekacie. I przeczytacie. ;)
Pozdro wszystkim #Olusia#
P.S. (hihi) postanowiłam wrzucić dwa posty w rekordowo krótkim czasie. Takie se tam... no... te... takie... SPRAWY. TAAAK!!!!!!!
Odbija mi dziś lecz tym się nie przejmujcie. Zdarza się.

1 komentarz:

Translate